Monday, January 10, 2011

pembetulan~

Assalamualaikum buat pembaca~

tujuan aku menulis post ni adalah untuk membetulkan balik apa yang telah aku tersalah sangka buat sahabat aku.. susulan dari post aku yang sebelum ni yang ada mengatakan aku kecewa dan hampa bilamana aku tak dapat nak bukak blog seorang sahabat aku ni.. sebenarnya sahabat aku ni telah pun menutup blognya.. katanya dia dah tak minat menulis..

mungkin juga dia mempunyai masalah yang dia tak dapat nak ceritakan kat aku.. Apa pun aku doakan sahabatku ini terlerai kesedihannya.. Berkurang bebannya yang kelihatan seperti berat.. Setahu aku blog merupakan kegemarannya.. Tak pe la mungkin dia mempunyai masalah tersendiri..

aku jugak doakan agar dia dibawah rahmat Allah dan semoga cepat sembuh..

Salam sayang dari Zana Sahabatmu.....

2 comments:

  1. zana dapat komen kamu sahabat... zana pun patut mintak maaf sebab zana dah tersalah paham dengan sahabat.. harap sahabat baca post zana ni.. sebab zana tulis post ni khas buat sahabat..

    ReplyDelete
  2. terima kasih... ok2 t saya on kan balik blog saya... but u must promise me... u rajin2 untuk g ke blog saya then kindly comment it.. hehe... terpulanglah yang tu.. tapi siyes skang ni tgh buntu tak tau nak tulis ape...
    and.. 1 lagi..... rajin2 lah update..
    saya ni teruja nak dengar cerita awk dari timur tgh... buah tangan buat saya tu....
    salam sayang juga buat saya.... =)

    ReplyDelete

tinggalkan sesuatu ye...