Monday, January 3, 2011

terkilan..

kenape?? ape salah aku.. aku sedih campur terkilan.. apa yang aku dah buat.. aku sedar aku tidak selayaknye cakap macam ni,, sebab aku mungkin telah melakukan kesilapan.. aku hanya manusia biasa.. tak lari dari melakukan kesilapan..

tadi try bukak blog seorang kawan ni.. tibe2...

This blog is open to invited readers only


dan...

It doesn't look like you have been invited to read this blog. If you think this is a mistake, you might want to contact the blog author and request an invitation.

sedihnye.. mengigil tangan aku menaip ni.. dia yang aku kenal baik orangnya.. aku tak tau la mungkin ini memang salah aku.. aku tidak selayaknya untuk berkawan dengannya barangkali..
sekarang aku dah tutup facebook.. biar lah dia tak perlu tengok aku lagi...

moge dia bahagia... aku doakan... amin... jika hina sungguh diri ini buatnya jauh kan lah dia dari melihat diri ini.. jangan kelihatan walau sekelumit.. jika terdetik rindu dihatinya Ya Allah Kau pautkanlah kembali kasih kami.. walaupun baru berkenalan dan jarang berhubung bagi ku kau tetap kawan ku...

zana tetap syg kamu !

2 comments:

  1. mood : bibir tersenyum,, dalam hati siapa yang tahu.. =(

    ReplyDelete
  2. maafkan saya zana.. tak berniat langsung saya nak buat awak macam tu, rasa macam tu.,..
    saya buat hanya kerana keadaan diri saya, bukan kerana awak.. jujur, memang suka kawan dengan awak tapi saya fikir, awak yang tak menyukai saya. dan tak pernah pun berfikir ttg saya. maafkan saya, jika perbuatan saya ni melukakan hati awak.. you are welcome to be my friends. saya pun sayangkan awak sebagai seorang kawan yang luar biasa. rajin2 lah bertanya jkhabar, berkongsi cerita supaya silaturrahim tu tidak terputus begitu sahaja... remember, uhkwahfillah. berkawan kerana ALLAH> terima kasih kerana masih lagi sudi nak berkawan dan bertanya khabar. maafkan saya lagi sekali, mungkin disebabkan kekeliruan dalam diri dan tekanan yang saya hadapi buat ssaya lebih jaddi sensitif. Saya sangat terharu, saya mengharapkan keikhlasan dari hati seorang sahabat seperti awak.. jaga diri sahabatku.
    salam mahabbah......
    P/s: Mujahaddah itu pahit kerana syurga itu indah.. huhuhuuhuhuhhu....

    ReplyDelete

tinggalkan sesuatu ye...