Wednesday, March 17, 2010

hadirku untuk updatekan dirimu ~

Salam satu musolla buat semua sidang pembaca..
rasanya dah lama sangat blog ini tidak berupdate.. nak kata tak de cerita memang banyak cerita yang nak dikongsi.. tapi tangan ni berat sangat nak menaip..
huhu..

jadi kehadiran aku kali ini hanya untuk mengupdatekn blog ni.. bayangkan semenjak masuk tahun 2010 aq tak update2 lagi blog ni..

klu ikutkan memang banyak cerita ... antaranya pengalaman ke negeri dibawah bayu.. sabah.. memang best.. ini lah pengalaman pertama menjejakkan kaki ke LCCT dan menjejakkan kaki dalam kapal terbang Air asia ( now everyone can fly ) huhu macam air asia attendent rasenye... ~

bukan itu sahaja aku jugak merasa duduk kat asrama yang hanya didiami oleh lima orang sahaja.. huh.. tak ke macam cerita histeria tu.. memang saat yang mendebarkan la..

dan banyak lagi yang ingin dikongsi semenjak menyertai kembaq ... firqah yang hebat.. firqah yang memperjuangkan bahasa al quran.. ba'da an asytariku fi hadzhil firqah ana astati'u an atakalama billaghatul al'arabiyah.. tapi mesti banyak sebut baru boleh menguasai bahasa arab ni..

setakat ini je la dlu yang ingin aku kongsi .. walaupun tidak seberapa.. sekurang-kurangnya aku dah ambil langkah pertama untuk mengupdatekan blog ini..
semoga bertemu lagi... (^_~)

No comments:

Post a Comment

tinggalkan sesuatu ye...